Ruhnu Põhikool

muhu etteaste muhu tants

muhu võimlas 4 muhu võimlas 2

Reede õhtu

Umbes kell 14 jõudsime Muhu kooli ja panime kõik asjad klassiruumi, kuid paariteise minuti pärast kolisime ümber teise klassi. Kell 14.30 oli proov, kus me harjutasime teksti ja laulu, mida õhtul teistele koolidele ette kanda. Pärast seda oli natuke vaba aega ja siis kell 16 oli rongkäik, mis oli umbes 2 km ja paljud inimesed vaatasid pealt. Siis kell 18 oli õhtusöök ja kell 19 kogunesid kõik spordihoonesse, kus oli mitu erinevat mängu. Pärast seda kell 21 oli pärimuslugude ettekandmine, siis veel vaba aega, kuni kell 23 oli öörahu.

Ringo, 7. klass

muhu Üügu pank 1 muhu Üügu pank 2

Ekskursioon

Alguses käisime Üügu pangal, mis oli 18 m kõrge. Seal oli allikas, kust sai värsket ja külma vett. Teiseks läksime Rinsi õigeusu kirikusse, kus oli palju küünlaid ja üks naine rääkis väga palju. Kolmandaks läksime Muhu muuseumisse ehk Tooma tallu. Seal oli väga äge kelder ja õu. Me olime ekskursioonil umbes kaks tundi ja ma arvan, et enamusele meeldis.

Freia, 6. klass

muhu Renee pael

muhu Ringo võinuga muhu keele töötuba

Töötoad

Töötoad olid laupäeval, siis kui kõik olid juba ilusti üles ärganud ja juba mõned tegevused toimunud. Mind pandi rühma number 2, teiste kohta ma väga ei tea, aga mul oli esimene töötuba muusika. Seal saime õppida muhu laule. See oli päris tore. Teine töötuba oli mul muhu keel ehk muhu kiel, nagu nemad seal ütlevad. Seal saime õppida erinevaid sõnu muhu keeles ja lõpus oli kahoot. Minul viimaseks tegevuseks oli mustri meisterdamine. Seal pidime oma mustri välja mõtlema. Mina kasutasin Ruhnu saart ja ka ankrut. Me pidime joonistama mustrid väikesele paberile, lõikama selle neljaks ja siis kokku panema teistmoodi, ma küll ei oska väga seletada, kuidas. Pärast kopeerisime selle suurele paberile, kus tekkis siis muster. Üleüldse meeldisid mulle töötoad väga.

Marten, 7. klass

sdr muhu paela töötuba

Töötoad algasid kell 15. Meile anti sildikesed, kus oli kirjas, millised meie töötoad olid. Mina pidin minema võinoa maalimisse ja paela punumisse. Alguses läksin paela punuma, valisin valge ja punase värvi. Kui olin lõpetanud, kiideti mind. Kinkisin paela oma heale sõbrale. Võinoa maalimine oli lihtne, aga kui selle valmis sain, pesin värvi pealt ära. Lõpetasin varakult. Mulle väga meeldis see!

Leno, 7. klass

muhu õigeusu kirikus muhu lõunasöök